Hjælp i eget hjem

Om os

Hjemmeplejen og hjemmesygeplejen

Find informationer om hjemmeplejen og hjemmesygeplejen i Thisted Kommune.

Hvis du har brug for hjælp

Visitation og Hjælpemiddeldepotet

Læs om dine miuligheder for at blive visiteret til hjælp i hjemmet og hjælpemidler.

Mad bragt til døren

Madservice

Find informationer om dine muligheder for at få udbragt mad, og hvordan du søger.

Hold dig frisk

Forebyggende hjemmebesøg

Forebyggende hjemmebesøg er et tilbud til dig, der ønsker at fremme din sundhed og få råd og vejledning.

Dine muligheder

Pleje til feriegæst

Informationer til dig, der er på ferie i Thy eller opholder dig midlertidigt i Thisted Kommune

Aktivitetstilbud

Dagcenter

Du kan læse mere om de enkelte dagcentre i Thisted Kommune her på siden.

Kørselsordning

Transport

Læs om i hvilke tilfælde, du kan få hjælp til betaling af transport til og fra læge, sygehus og genoptræning.

Post til døren

Hvis du er funktionshæmmet eller har et handicap, kan du få bragt posten til din dør. Læs mere her.

Dine rettigheder

Valg af leverandør

Når du søger om hjemmepleje i form af personlig pleje eller praktisk hjælp, har du mulighed for frit valg af leverandør. Bliv klogere her.

Senest opdateret 14-03-2024