Vores telefonnummer er 99 17 19 10. Her møder du vores kontaktcenter.
Telefonen er åben mandag-fredag kl. 8.00 - 13.00.
Høreomsorgskonsulenten, som hører under Kommunikationscentret, træffes hverdage kl. 8.00 - 9.30 på telefon 99 17 27 36.
Udgangspunktet for visitation og udførelse af ydelser inden for personlig pleje og praktisk hjælp, er en faglig vurdering af borgernes funktionsevne fysisk, psykisk, mentalt og socialt. Det er set i en helhed og ud fra borgernes ansøgning om hjælp og ydelser, akutte situation og behov.
På baggrund af funktionsvurderingen og kvalitetsstandarderne vurderer visitator, hvilken hjælp eller hvilke indsatser borgeren kan tilbydes. Indsatsen er individuel og sammensat ud fra borgerens behov, egne ressourcer og netværk.
Indsatser der visiteres til
- Rehabiliteringsforløb
- Personlig hjælp og pleje
- Praktisk hjælp
- Praktisk hjælp - madservice
- Plejebolig
- Ældrebolig
- Afløsning/aflastning
- Omsorgstandpleje
- Plejevederlag
- Pasning af nærtstående person med handicap eller alvorlig sygdom
- Nødkald
Læs mere her:
Borger.dk
Kvalitetsstandarder